Group 11475

بازارچه همساده ها

چگونه از نرم افزار مدیریت ساختمان مطمئن شویم

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

امروزه برای استفاده از هر نوع نرم افزاری اول باید از کیفیت و امنیت آن نرم افزار مطمئن شویم. بسیاری از نرم افزار ها برای ایجاد اطمینان مطالبی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. این مطالب کیفیت، کارایی و امنیت آن نرم افزار را تضمین میکند. اما چگونه از یک نرم افزار مدیریت ساختمان مطمئن شویم ؟. در این مقاله به مواردی اشاره میکنیم که با استفاده از آنها میتوانید از نرم افزار مدیریتی خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه از یک نرم افزار مدیریت ساختمان مطمئن شویم؟

کسب اطمینان از یک نرم افزار مدیریت ساختمان به دو بخش کسب اطمینان کیفی و کسب اطمینان امنیتی تقسیم میشود. بعد از کسب اطمینان کیفی از امنیت نرم افزار مدیریت ساختمان مطمئن میشویم. تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده به مدیریت هوشمند ساختمان خود بپردازیم . البته که استفاده درست از نرم افزار های مدیریت ساختمان نیز دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد.

اطمینان از کیفیت

اطمینان کیفی از نرم افزار مدیریت ساختمان

بعد از تایید به صرفه بودن یک نرم افزار مدیریت ساختمان. حال نوبت آن فرا رسیده تا از کیفیت و کار آمدی آن نرم افزار اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطمینان کیفی میتوانید از مواردی از این قبیل استفاده کنید.

شرکت ناشر

گاهی شرکت ناشر یک نرم افزار به خودی خود میتواند اطمینان کیفی نرم افزار مدیریتی را تضمین کند. اما نام شرکت ناشر به تنهایی نمیتواند اطمینان کیفی کاملی ایجاد کند.

امکانات نرم افزار

امکانات یک نرم افزار مدیریتی ساختمان میتواند میزان کار آمدی یک نرم افزار مدیریت ساختمان را مشخص کند. اما میزان کار آمدی یک نرم افزار برای همه ساختمان و مجموعه ها یکی نیست.

صفحه سوالات متداول

در این صفحه میتوانید پاسخ سوالاتی مثل چرا باید از این نرم افزار استفاده کنم، برتری این نرم افزار نسبت به رقبای خود چیست و مواردی از این قبیل را دریافت کنید. همچنین میتوانید اطلاعاتی از نحوه عملکرد نرم افزار نیز بدست آورید.

پشتیبانی

اگر هیچکدام از مواردی که به شما معرفی کردیم نتوانست به شما در کسب اطمینان کیفی کمک کند. میتوانید با ارتباط و تماس با پشتیبانی پاسخ سوالات خود را بدست آورید.

اطمینان از امنیت

کسب اطمینان از امنیت نرم افزار مدیریت ساختمان

بعد از کسب اطمینان کیفی حال نوبت کسب اطمینان امنیتی است. برای کسب اطمینان از امنیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان میتوانید چنین مواردی استفاده کنید.

صفحه سوالات متداول

در این صفحه میتوانید پاسخ سوالات مهمی درباره نرم افزار مدیریت ساختمان را مشاهده کنید. سوالات متداولی همانند چرا باید به شما اعتماد کنیم، در آمد نرم افزار از کجاست، به چه صورت کسب درآمد میکنید و مواردی از این قبیل که میتواند در کسب اطمینان نسبت به امنیت یک نرم افزار به شما کمک کند.

نماد الکترونیکی

نماد الکترونیکی میتواند مهر تضمین امنیت یک نرم افزار باشد. چرا که نماد الکترونیکی بدین معناست که اطلاعات گرداننده های نرم افزار در این سامانه ثبت شده و فعالیت های آنها کنترل می شود. همچنین درگاه مستقیم بانکی اخذ شده نیز میتواند نشان از تائیید اطلاعات هویتی دارندگان نرم افزار مدیریت ساختمان توسط مراجع زیصلاح باشد.

پشتیبانی

اگر هنوز پاسخ سوالات خود را نیافتید و هنوز از نظز امنیتی نتوانستید به نرم افزار اطمینان کنید. میتوانید پاسخ سوالات خود را از پشتیبانی نرم افزار مدیریت ساختمان دریافت کنید.

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها