Group 11475

بازارچه همساده ها

هفته نامه خبری شماره 5 – مسکن ملی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

افتتاح 2818 واحد از طرح‌های حمایتی مسکن ملی در زنجان

جعفر قزوینیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که 2818 واحد مسکن حمایتی در قالب شهری در استان زنجان افتتاح شده است. این واحدها در سه مرحله تکمیل و تحویل داده شده‌اند، که شامل 838 واحد در هفته دولت سال 1402 و 1200 واحد در دی ماه همان سال بوده است. همچنین، 780 واحد دیگر در هفته دولت سال جاری به متقاضیان واگذار شده است.

قزوینیان اضافه کرد که بیش از 66 درصد از پروژه‌های مسکن حمایتی در استان زنجان به مرحله نازک‌کاری رسیده‌اند و سه هزار و 500 واحد آماده تحویل هستند. او همچنین بیان کرد که بیش از دو هزار واحد دیگر نیز در مرحله نهایی قرار دارند و به زودی به متقاضیان واگذار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری بازار

افتتاح 2818 واحد از طرح‌های حمایتی مسکن ملی در زنجان

بسته‌های حمایتی جدید برای خریداران مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات منش، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از بسته‌های حمایتی ویژه برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. او تاکید کرد که این بسته‌ها به‌ویژه برای متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طراحی شده است. به گفته بیات منش، اگر تورم 40 درصدی مهار شود، پروژه‌های عمرانی کشور سریع‌تر پیش خواهد رفت.

او همچنین به تأمین مالی پروژه‌ها به‌عنوان یکی از چالش‌های اصلی طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت که با حمایت‌های مالی مناسب، اتمام و تحویل واحدهای مسکونی در استان‌های مختلف، از جمله زنجان، تسریع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

افتتاح 1000 واحد مسکونی طرح ملی معطل شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران پردیس، اعلام کرد که 1000 واحد از طرح‌های مسکن ملی آماده افتتاح است. اما به دلیل عدم همراهی شرکت گاز، این پروژه‌ها هنوز تکمیل نشده‌اند. او همچنین اظهار داشت که در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های خدماتی، این واحدها تا مهرماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

محبت‌خواه تاکید کرد که تلاش‌ها برای تکمیل 10 هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر نیز در جریان است و این واحدها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

قرعه‌کشی زمین‌های طرح جوانی جمعیت در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افراسیاب علایی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجن، از قرعه‌کشی 39 قطعه زمین در شهر فرادنبه برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد. این قرعه‌کشی شامل 23 نفر از طرح جوانی جمعیت و 16 نفر از طرح 4 فرزندی زیر 20 سال بوده است.

علایی اضافه کرد که ارزش پلاک‌های زمین‌های قرعه‌کشی شده حدود 25 میلیارد تومان برآورد می‌شود و به زودی پس از طی مراحل قانونی به متقاضیان واگذار خواهند شد.

منبع: خبرآنلاین

جمع‌بندی هفته

این هفته شاهد افتتاح پروژه‌های مسکن ملی در استان‌های مختلف بودیم که نقش کلیدی در تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه دارند. از افتتاح واحدهای مسکونی در زنجان تا پیشرفت‌های مسکن مهر در پردیس، این پروژه‌ها به عنوان یکی از راهبردهای کلان کشور برای تأمین مسکن پایدار به شمار می‌روند.

این هفته نامه خبری، توسط تیم نرم افزار مدیریت ساختمان همساده‌ها نوشته شده. همساده‌ها یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان است که امکاناتی مانند ثبت و مدیریت واحدها، پرداخت آنلاین شارژ و قبوض، ارائه گزارش‌های مالی، اطلاع‌رسانی به ساکنین، و مدیریت هزینه‌ها را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن تحت وب بوده و از طریق تلفن همراه و کامپیوتر قابل دسترسی است. همچنین، امکاناتی برای نظرسنجی، مشاهده بیلان ساختمان، و پشتیبانی قوی نیز دارد. همساده‌ها با هدف سهولت در مدیریت ساختمان و بهبود تعاملات بین ساکنین و مدیران طراحی شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت همساده‌ها مراجعه کنید.

یاشار امینیان

یاشار امینیان

سلام! من یاشار امینیان هستم و بیش از سه سال است که در زمینه طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت می‌کنم. به عنوان کارشناس تولید محتوا در تیم همساده ها، وظیفه من ایجاد محتوای با کیفیت بالا و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای تجربه بهتر کاربران است. علاقه‌مند به نوآوری در فناوری و توسعه محتواهای خلاقانه هستم. هدف من این است که محتوایی تولید کنم که هم آموزشی و هم جذاب باشد.
0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها