Group 11475

بازارچه همساده ها

با یک مدیر بی مسئولیت چه کنیم ؟

با یک مدیر بی مسئولیت چه کنیم ؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

مدیریت ساختمان نقش بسیار بزرگ و تاثیر گذاری در ساختمان و رفاه ساکنین آن دارد. یکی از مشکلات مدیریت ساختمان مدیر بی مسئولیت است. یک مدیر بی مسئولیت میتواند آسیب ها و ضرر های بسیاری چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی به ساختمان وارد کند. از طرفی دیگر مدیریت نادرست باعث نارضایتی ساکنین نیز خواهد شد. اما با یک مدیر بی مسئولیت باید چه کنیم ؟.

مدیر بی مسئولیت کیست ؟

مدیر بی مسئولیت یکی از مشکلات مدیریت ساختمان

تمامی ساختمان ها دارای انجمن ساکنین و مالکین هستند. که توسط این افراد یک فرد به عنوان مدیر برای ساختمان انتخواب میشود. این فرد نیز طبق قوانینی که انجمن برای آن تصویب کرده وظایف مدیریتی خود را دارا است. اگر مدیریت یک ساختمان در اجرای وظایف خود سهل انگاری کند و یا وظایف خود را به خوبی اجرا نکند و نتواند رضایت انجمن و ساکنین را به دست بیاورد. یک مدیر بی مسئولیت تلقی میشود.

با یک مدیر بی مسئولیت چه کنیم ؟

مدیر بی مسئولیت یکی از مشکلات مدیریت ساختمان

جواب اصلی تقریبا تمامی مشکلات مدیریت ساختمان را باید در مجمع مالکین و ساکنین ساختمان خود پیدا کنید. زیرا این انجمن است که مدیریت، وظایف و اختیارات آن را تایین میکنند. و تمامی راه حل ها به انجمن ساکنین و مالکین وابسته است.

تذکر و یا تغییر اختیارات و وظایف

انجمن مالکین و ساکنین یک ساختمان در مرحله اول برخورد با یک مدیر بی کیفیت میتوانند از طریق تذکر اقدام کنند. همچنین این انجمن بر اساس احتیاج ساختمان میتواند اختیارات و وظایف مدیر را نیز تغییر دهد.

تفویض اختیارات توسط مدیر

اگر یک مدیر توانایی مدیریت کامل ساختمان را نداشته باشد و یا در بخشی از مدیریت دچار مشکل شده باشد، میتواند بخشی از اختیارات خود را به فردی زیر دست خود واگذار کند تا در مدیریت به وی کمک کند.

عزل و جایگزینی مدیر

اگر هیچ کدام از دیگر روش ها و راه حل ها نتوانست نتیجه خوبی ارائه کند. آنگاه مجمع عمومی اعضا و ساکنین ساختمان میتوانند بر اساس یکسری قوانین و شرط و شروط مدیر را از مقام خود عزل و یک فرد دیگر را به رائی اعضا جاییگزین وی کنند.

 

 

5 2 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها