Group 11475

بازارچه همساده ها

چگونه از گربه خود نگهداری کنیم ؟

چگونه از گربه خود نگهداری کنیم

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

گربه ها جزو با نمک ترین و با مزه ترین حیوانات خانگی هستند . اما نگهداری از این موجودات با هوش و با مزه نکات و سختی های خودش را دارد . در این مقاله به شما کمک میکنیم تا از گربه خود به نحو احسنت نگهداری کنید.

مهم ترین راز نگهداری از گربه ها

مهم ترین راز نگهداری از گربه ها

مهم ترین راز نگهداری از گربه ها مطالعه درست درباره این موجودات ، تحقیق و اهمیت دادن به آنها است . اگر شما همواره به دنبال تحقیق و گشتن به دنبال مطالبی آموزنده برای سرپرستی گربه ها باشید میتوانید به راحتی از گربه خود مراقبت کنید . همچنین اهمیت داد به گربه ها در سلامتی آنها حکم بسیار بزرگی دارد.

هزینه مراقبت از گربه چقدر است ؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای همه پیش می آید این است که چه مقدار باید هزینه صرف مراقبت از گربه خود کنیم ؟ . هزینه نگهداری از گربه تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد . به طور کلی در شش ماه اول تولد یک گربه هزینه های این موجودات با نمک به دلیل نیاز مبرم به ویزیت پزشک و واکسیناسیون زیاد است. و در این دوره از زندگی این حیوانات شما باید 200 – 300 هزارتومان ماهیانه هزینه کنید . پس از اتمام این دوره هزینه ماهیانه شما کاهش میابد و به 100 – 200 هزار تومان خواهد رسید .

مراقبت از چند گربه چه مزایا و معایبی دارد ؟

افرادی که از نگهداری از گربه ها لذت میبرند و مشکلی با هزینه ها و رفتار های گربه ها ندارد مسلما از داشتن تعداد گربه های بیشتر خوشحال تر خواهند بود . گربه ها موجودات بی سرو صدای هستند و شما میتوانید به راحتی از تعداد زیادی از گربه ها در آپارتمان نگهداری کنید .

گربه های که با هم بزرگ میشوند همبازی دارند و کمتر دچار افسردگی ، چاقی و …. میشوند .

تنها مشکل مراقبت از چند گربه میتواند هزینه هایی باشد که شما برای سرپرستی از آنها باید متحمل شوید .

گربه خود را تربیت کنید

گربه خود را تربیت کنید

یکی از بهترین روش های برای مراقبت از گربه ها تربیت کردن آنها است . اگرچه این کار کار آسانی نیست اما گربه ها موجودات با هوشی هستند و سریع یاد خواهند گرفت . تربیت گربه ها میتواند احتمال وقوع حادثه و گرفتن بیماری را به شدت کم کند .

غذای گربه یکی از مهم ترین پایه های سلامت !

غذای گربه ها مهم ترین پایه سلامت !

گربه ها تمامی انرژی و مواد لازم بدنشون رو از خوردن غذا به دست می آورند . به همین دلیل است که غذای گربه ها نقش بسیار مهمی در سلامت آنها ایفا میکند . عادت غذا خوردن گربه ها با سگ ها و بقیه حیوانات خانگی متفاوت است.

اگر این مقاله براتون مفید بود و یا مطلبی وجود داشت که ما از قلم انداختیم خوشحال میشیم اون رو با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. ممنون میشم اگر این مقاله رو دوست داشتید به دوستان خود معرفی کنید و حتما نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارید . از پیشنهاد های سازندتون متشکریم .

دوست دار شما ، تیم محتوای همساده ها :)

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها