Group 11475

بازارچه همساده ها

درآمد یک ساختمان از کجاست ؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

نگهداری از از وسایل و تجهیزات مجموعه، نصب و نگهداری از کپسول های آتشنشانی و تامین خرج و مخارج ساختمان. یکی از وظایف و مشکلات مدیریت ساختمان است. در این مقاله راه های درآمد یک مجموعه مسکونی را برسی میکنیم تا پاسخ این سوال را پیدا کنیم. درآمد یک ساختمان از کجاست ؟

شارژ ساختمان

شارژ ساختمان

شارژ ساختمان شامل هزینه های میشوند که برای حفظ و نگهداری بخش‌های مشترک و مشاع آپارتمان از سوی ساکنین پرداخت می‌شود. ممکن است قسمت‌هایی از ساختمان اصلا مورد استفاده ساکنین قرار نگیرد، ولی هم مالکان خانه و هم مستاجران لازم است مبلغ تعیین شده برای شارژ را پرداخت کنند. حتی اگر از آن خدمات هیچ استفاده ای نکرده باشند. شارژ ساختمان یکی از منابع کسب درآمد است. مقاله شارژ ساختمان باید صرف چه کارهایی شود؟.

خدمات جانبی

خدمات جانبی ساختمان

یکی دیگر از راه های کسب درآمد، ارائه خدمات جانبی به ساکنین و یا مردم عادی است. برای مثال وجود کافه، رستوران، کتابخانه و مجموعه های تفریحی و ورزشی. همچنین ارائه خدمات نظافت خانه، پرستار کودکان و بزرگسالان نیز میتوانند منابع درآمد خوبی برای ساختمان ها باشند.

پارکینگ و انباری معمول ترین راه درآمد ساختمان

پارکینگ و انباری

فروش پارکینگ و انباری یکی از معمول ترین منابع درآمد یک مجموعه به حساب می آید. همچنین هزینه محافظت و نگهداری از پارکینگ و انباری نیز یکی دیگر از روش های کسب درآمد میباشد.

 

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها