نرم‌افزار مدیریت ساختمان همساده ها

حشرات موذی آپارتمان

حشرات موزی آپارتمان

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

حشرات موذی همیشه یکی از چالش ها و مشکلات زندگی ما بوده . وجود حشرات موذی میتواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد . برای راحت شدن از دست این جانوران اول باید به این سوال پاسخ دهیم : این حشرات چه نوع حشراتی هستند و چرا اینجا زندگی میکنند ؟ . سمپاشی همیشه راه حل خوبی برای راحت شدن از شر این نوع حشرات است . اما تا زمانی که نفهمیم چرا این جانوران میتوانند در خانه ما زندگی کنند نمیتوانیم کاملا از شر آنها خلاص شویم . در این مقاله شما را  با معروف ترین حشرات موذی آپارتمان آشنا میکنیم و به نکاتی اشاره میکنیم . تا بتوانید از شر این نوع حشرات راحت شوید .

کک ، میهمان آپارتمان صاحب حیوانات

کک حشرات موزی آپارتمان

کک یکی از حشرات موذی آپارتمان است که معمولا میهمان خانه هایی است که صاحب حیوان خانگی هستند . آنها میتوانند به راحتی به سگ و گربه ها بچسبند و به صورت شگفت انگیزی به سرعت تکثیر شوند . مراقب باشید چرا که این حشرات ممکن است ناقل بیماری نیز باشند .

حتی اگر خود شما نیز صاحب حیوانات خانگی نباشید ممکن است از صاحب قبلی خانه این حشرات را به ارث ببرید . پس حتما قبل از سکونت در خانه جدیدتان از نبودن کک در ساختمان مطمعن شوید . کک ها جانور های سرسختی هستند. اما از بین بردن کک ها غیر ممکن نیست . شما میتوانید با سم های حشره کش قوی از شر این حشرات خلاص شوید. یکی از مهم ترین کارها برای پیشگیری از کک شستن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه است . همچنین برای اطمینان میتوانید تمامی مبل های که ممکن است حیوان خانگی شما آنجا بخوابد را جارو بکشید . مطمعن شوید که سگ و گربه شما از داروی پیشگیری از کک استفاده میکنند .

سوسک ، از معروف ترین حشرات موذی آپارتمان

سوسک حشرات موزی آپارتمان

در میان تمامی حشرات موذی ، از سوسک میتوان به عنوان منفور ترین حشره یاد کرد . سوسک ها انعطاف پذیری و سرسختی بالایی دارند و در شرایط شگفت انگیزی میتوانند زندگی کنند . اما بر خلاف تمامی این ویژگی های طبیعی . خلاص شدن از دست سوسک ها کار چندان دشواری نیست . در نظر داشته باشید که از پودر ها ، اسپری ها و مواد سوسک کش به صورت موازی استفاده نکنید . تمامی این موارد دارای خاصیت و کارای مخصوصی هستند و باید به موقع و در زمانی درست از آنها استفاده کرد .

در کنار سم‌پاشی برای جلوگیری از بازگشت سوسک‌ها، خانه خود را تمیز نگه دارید. از نشتی شیرها جلوگیری کنید و مطمئن شوید که حمام ها و سایر قسمت ها مرطوب نیستند. این بدان معنی است که شما باید هواکش‌ها را از بیرون نیز درزبندی کنید.

ساس و حشرات موذی آپارتمان

ساس

ساس ها حشراتی کوچک و علاقه مند به تاریکی هستند . این حشرات فضا های تنگ را برای سکونت میپسندند . ساس ها در شب بیرون آمده و شروع به تغذیه از خون انسان میکند . این نیش معمولا موجب خارش پوست شما میشود . با اینکه ناقل بیماری نیستند اما موجودات سرسختی هستند ، و رهای از آنها کار آسانی نیست .

اگر از وجود ساس پی بردید سریعا به همسایه های خود اطلاع دهید و یک سمپاشی جمعی انجام دهید زیرا که ممکن است ساس ها به خانه های دیگری نیز انتقال یابند .

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها