مصرف بهینه برق در اپارتمان

مصرف بهینه برق

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

برق , یکی از مهم ترین انرژی های حال حاضر جهان . انرژی با بهره برداری بسیار بالا در اکثر سازه های انسان  انرژیی سبز ، ضروری و مورد نیاز . در حال حاضر بهینه سازی مصرف انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است . منابع انرژی در حال کاهش و نیاز به مراطب بیشتر انسان به انرژی برق از دلایل مهم بودن مصرف انرژی است . در این مقاله  چند راهکار برای مصرف بهینه برق در آپارتمان به شما معرفی کردیم .

 

روشنای ساختمان ، پخت و پز ، نظافت و چندی دیگر از موارد مصرف برق در آپارتمان ها نمونه ای از مصرف بالای انرژی میباشد که با یاد گیری مصرف بهینه برق میتوانیم آن را کنترل کنیم .

 

مصرف بهینه برق ، چگونه و چطور

با یادگیری مصرف بهینه و نحوه استفاده درست از انرژی برق و همچنین انجام موارد جزئی میتوانیم کمکی بزرگ به ذخیره این انرژی  انجام دهیم .

لامپ اضافه خاموش !

مصرف بهینه برق - لامپ اضافه خاموش

یکی از ساده ترین راه کار ها برای مصرف بهینه برق در آپارتمان و سرفه جویی در انرژی خاموش کردن لامپ ها و وسایل برقی هستند که نیازی به روشن ماندن آنها ندارید . انجام این کار میتواند تا حد زیادی به کاهش مصرف برق کمک کند .

 

لامپ کم مصرف ، مصرف بهینه برق

لامپ کم مصرف

تعویض لامپ های رشته ای با  لامپ های LED مقرون به صرفه و کم هزینه است . مصرف انرژی این لامپ ها 75% کم تر از لامپ های رشته ای بوده و مصرف برق را  بهینه میسازد . این نوع لامپ ها انواع و اشکال متفاوتی دارن و در مکان های مختلف در رنگ و شکل های مختلفی قابل استفاده میباشند .

 

استفاده از محافظ

محافظ برقاستفاده از چندین وسیله الکتریکی در کنار هم با استفاده از دستگاه محافظ راحت و کم خطر است . با استفاده از دستگاه محافظ میتوانید از سوختگی وسایل الکتریکی خود در اثر قطعی برق جلوگیری و هزینه و مصرف بهینه ای داشته باشید .

 

 

 

 

 

 

5 1 رای
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های اخیر:

مطالب مرتبط:

برچسب ها :