Group 11475

بازارچه همساده ها

مزایا و معایب آپارتمان نشینی

مزایا و معایب آپارتمان نشینی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

آپارتمان نشینی یکی از روش های سکونت است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و نسبتا به صرفه بودن در هزینه ها در آپارتمان نشینی، این روش سکونت میان مردم اکثرا محبوب تر میباشد. اما آپارتمان نشینی نیز مشکلات خود را به همراه خواهد داشت. مزایا و معایب آپارتمان نشینی چیست ؟

مزایای آپارتمان نشینی

مزایای آپارتمان نشینی

آسان و راحت

سکونت و جا به جایی در آپارتمان بسیار ساده تر از سکونت در خانه های ویلایی است. دیگر لازم نیست فضای غیر از محیط خانه را تمیز کنید و یا زباله های خود را خودتان بیرون بگذارید. همچنین تمامی سرویس های آب، برق، گاز و تلفن برای شما کاملا فراهم شده و مشکلاتی همچون سیمکشی و لوله کشی آب و … نخواهید داشت.

امنیت بالا تر

اکثر ساختمان و آپارتمان ها دارای نگهبان هستند. یکی از وظایف نگهبانان حفظ امنیت ساکنین و کنترل ورود و خروج میباشد. بعضی از آپارتمان ها نیز دارای تگ و نشانی برای باز شدن درب اصلی و آسانسور میباشند. همچنین تعدادی از ساختمان ها به سیستم مدیریت هوشمند متصل هستند و این امکان را فراهم میکنند تا بتوانید به راحتی خانه خود را مدیریت کنید و زیر نظر داشته باشید.

دسترسی آسان

اکثر آپارتمان ها در نزدیکی فروشگاه ها و مراکز خرید ساخته میشوند. در این صورت ساکنین میتوانند به راحتی به نیاز های روزانه خود دسترسی کامل داشته باشند. در برخی از آپارتمان ها این امکانات به صورت شخصی در ساختمان وجود دارد که ساکنین میتوانند از آن استفاده کنند.

معایب آپارتمان نشینیمعایب آپارتمان نشینی

قوانین

قوانین آپارتمان نشینی را میتوان جزو هر دو مزایا و معایب آپارتمان نشینی دانست. چرا که آپارتمان بی قانون و بی نظم جای برای سکونت و داشتن آرامش نیست و شما باید از قوانین آپارتمان پی روی کنید. اما یکسری از قوانین ساختمان ها شما را محدود میکنند و نمیتوانید یکسری از فعالیت هارا داخل آپارتمان انجام دهید.

همسایه ها، از همیشه به شما نزدیک تر

رعایت حقوق همسایه داری در آپارتمان بسیار بسیار دشوار تر از سکونت در خانه های ویلایی است. چراکه فاصله همسایه شما با واحدی که در آن زندگی میکنید تنها یک دیوار است. سرو صدا، صدای بلند تلویزیون، تعمیرات بعد از ساعت دوازده ظهر و بسیاری از موارد دیگری که آرامش شمارا به هم خواهد ریخت. بنا به این دلایل است که رعایت قوانین آپارتمان، همسایه و همسایه داری بسیار مهم است.

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها