نرم‌افزار مدیریت ساختمان همساده ها

گیاهان مینیاتوری آپارتمانی

گیاهان مینیاتوری آپارتمانی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

بن سای ها یا گیاهان مینیاتوری همواره یکی بهترین انتخاب ها برای تزئین محیط ها بوده اند. کوچک بودن و رشد کمتر نسبت به سایر گیاهان از دلایل محبوبیت آن ها در محیط های آپارتمانی است.

در این مطلب به معرفی تعدادی از بن سای های محبوب آپارتمانی خواهیم پرداخت.

 

انگور مینیاتوری(بن سای انگور)

انگور مینیاتوری(بن سای انگور)

انگور مینیاتوری به جای یک درخت به یک درختچه تبدیل شده و برای نگه داری در آپارتمان های دارای نور انتخاب مناسبی است. بن سای انگور روزانه به 8 تا 10 ساعت نور نیاز دارد و خاک این گیاه همیشه باید مرطوب بماند.

از اوایل زمستان نیز خواب این گیاه نیز شروع میشود و در طول خواب باید کوددهی را قطع کنید.

همچنین بخوانید:

نحوه ساخت کود خانگی

بن سای بادام

بن سای بادام

گیاه مینیاتوری بادام نیز انتخاب خوبی برای آپارتمان های پر نور میباشد. این گیاه به آفتاب فراوان و هوای گرم را می پسندد و به اصطلاح گرما دوست است. در سه دوره اول گل های این گیاه میریزد اما بعد از آن گلدهی دوباره آغاز خواهد شد.

بن سای کاج

کاج ها همیشه از محبوبت ترین گیاهان مینیاتوری آپارتمانی بوده اند. شما میتوانید این بن سای با برگ های سوزنی شکل را کنار سایر گیاهان خود نگهداری کنید. رشد کاج به صورت بن سای نسبت به درخت این گیاه کند تر است و باید دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود

بن سای ادنیوم

بن سای ادنیوم

بدون شک ادنیوم یکی از بهترین و زیبا ترین گیاهان مینیاتوری آپاراتمانی به شمار میرود. ادنیوم گیاه زود رشدی است و نیاز به هرس کردن مرتب و مداوم دارد. ادنیوم را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و در صورت خشک بودن آب آن را آبیاری کنید.

 

 

5 1 رای
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها