نرم‌افزار مدیریت ساختمان همساده ها

پنج روش برای ساخت اتاق آکوستیک

چگونه اتاق خود را آکوستیک کنیم

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

یکی از سختی های آپارتمان نشینی پرهیز از آلودگی صوتی است . اما در برخی از شرایط ممکن است معمولی ترین کار های روزانه نیز موجب ایجاد آلودگی صوتی شود. چرا که اکثر ساختمان ها فاقد دیوار های عایق صدا هستند. درواقع رعایت حقوق همسایگی و ایجاد آرامش میتوان دلیل خوبی برای داشتن اتاق آکوستیک و عایق صدا باشد.

چگونه اتاق خود را آکوستیک کنیم ؟

اتاق آکوستیک

استفاده از پنل های آکوستیک

یکی از بهترین روش ها برای ساخت اتاق آکوستیک استفاده از پنل های آکوستیک و عایق صداست. این پنل ها علاوه بر جذب صدا و عایق کردن محیط ، برای زیبا سازی محیط نیز بسیار کاربردی هستند.

استفاده از کمد ها و دکور های عظیم

شما میتوانید با استفاده از کمد ها و دکور های عظیم و سرتاسری از ورود و خروج حجم بسیار زیادی از امواج صوتی جلوگیری کنید. قفسه های بزرگ کتاب میتوانند ایده خوبی برای آکوستیک سازی محیط و همچنین دکوراسیون داخلی باشند.

استفاده از پرده های ضخیم

یکی از ساده ترین راه ها برای آکوستیک کردن فضای اتاق نصب پردع های ضخیم و بلند است . این پرده ها امواج صوتی را به خود جذب کرده و مانع ورود و یا خروج صدا از محیط میشوند.

اتاق آکوستیک ، با رنگ های جاذب صدا

استفاده از رنگ های جاذب صدا برای رنگ آمیزی محیط اتاق میتواند ایده بسیار جالبی باشد. با استفاده از سلیقه خود و رنگ آمیزی دیوار با رنگ های جاذب صدا میتوانید اتاق عایق صدای دلخواه خود لذت ببرید .

پوشاندن درز های در ها و پنجره ها

با پوشاندن فضا های خالی اتاق مانند درز های در ها و پنجره ها میتوانید از ورود و خروج حجم زیادی از امواج صوتی جلوگیری کنید .

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها