Group 11475

بازارچه همساده ها

پر هزینه ترین گیاهان آپارتمانی

گران ترین گیاهان آپارتمانی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

پرورش گیاهان آپارتمانی و نگهداری از آنها یکی از سرگرمی های سود مندی است که میتوانید از آن به راحتی بهره مند شوید. اما گیاهان آپارتمانی هم انواع خاص خود را دارند. گیاهانی بدون نیاز به آبیاری برای آپارتمان و گیاهانی با نگهداری آسان نمونه مقالاتی است که درباره با گیاهان آپارتمانی میتوانید مطالعه کنید. با پر هزینه ترین گیاهان آپارتمانی آشنا شوید.

گیاه برگ انجیری ابلق (Variegated Monstresa Delicosa)

پر هزینه ترین گیاهان آپارتمانی

گیاه مانسترا یا همان برگ انجیری، بخاطر وجود برگ‌های بزرگ و براق ظاهری جذاب و زیبا دارد. این گیاه در انواع و اشکال مختلفی وجود دارد. اما گران ترین نوع این گیاه، برگ انجیری ابلق میباشد. در این نوع از گیاه برگ انجیری قسمت های سفیدی بر روی برگ این گیاه وجود دارد.

گیاه آلوکازیا آزلانی (Alocasia Azlanii)

گران ترین گیاهان آپارتمانی

این گیاه منحصر به فرد و کمیاب عموما در کشور مالزی یافت میشود. برای خرید این گیاه اکثرا باید از گلخانه های خاص این گیاه را خریداری کنید و یا به صورت آنلاین سفارش دهید. برگ‌های براق آن با ترکیبی از رنگ سبز تیره و روشن، از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. علاوه بر این، رگه‌هایی درخشان از رنگ‌های صورتی، قرمز و بنفش در زیباترین حالت بر روی برگ‌های این گیاه سایه زده‌اند. این گیاه یک اثر هنری است. اگرچه اندازه‌ی نسبتا کوچکی دارد و فقط یک گلدان 10 سانتی برای او کافی است.

گیاهان آپارتمانی فیلودندرون برگ کنگره‌ای (Philodendron Narrow)

گیاهان آپارتمانی

گیاه Philodendrons Narrow با برگ‌های نازک و کنگره مانند خود که به نام Tiger Tooth نیز معروف است، بخاطر ظاهر متفاوتش جزو گیاهان آپارتمانی لوکس قرار می‌گیرد. گیاه Philodendron Narrow مانند همه فیلودندرون‌ها، با آبدهی بیش از حد از دست می‌دهد، بنابراین دقت داشته باشید که تا خاکش کاملا خشک نشده است، به آن آب ندهید. از لحاظ میزان تابش نور نیز، با نور زیاد، متوسط و غیر مستقیم کنار می‌آید.

گیاه پول چینی (Pilea Pepromioides)

گیاه پول چینی

از مشاهده‌ی گیاه پول چینی Pilea Pepromioides در این لیست گیاهان آپارتمانی تعجب نکنید، این روزها دکوراتورها و طراحان داخلی، در جستجوی گیاهی هستند که برای تزئین فضای مرطوب حمام مناسب باشد. گیاه پول چینی با ظاهری زیبا و جذاب همان گیاه مورد نظر است. گیاه پول چینی عاشق رطوبت است ونور غیر مستقیم را دوست دارد، به شکلی که در نور مصنوعی نیز دوام می‌آورد.

فقط تنها نکته‌ای که باید در زنده ماندن این گیاه توجه کرد، جلوگیری از پوسیدگی ریشه آن است، به همین منظور زمانی گیاه را آبیاری کنید که خاک آن کاملا خشک شده باشد. گیاه پول چینی اگر نیاز به آب داشته باشد، با افتادن برگ‌هایش شما را مطلع خواهد کرد.

5 1 رای
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهار
بهار
2 سال قبل

عالی بود