Group 11475

بازارچه همساده ها

مزایا و معایب نرم افزار مدیریت ساختمان

مزایا و معایب مدیریت ساختمان

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

نرم افزار مدیریت ساختمان میتواند وسیله کار آمدی برای مدیریت ساده تر ساختمان باشد. اما هر نرم افزاری مزایا و معایب، و خطرات احتمالی خودش را دارد. در این مقاله برای شما مزایا و معایب و خطرات احتمالی استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان را جمع بندی کردیم.

مزایای نرم افزار مدیریت ساختمان

مدیریت ساختمان

مدیریت آنلاین و هوشمند

در ساختمان های بزرگ که مدیریت دشوار تری دارند کار آمدی مدیریت آنلاین بیشتر حس میشود. شما میتوانید با استفاده از یک نرم افزار مدیریتی از هر جای دنیا به میز مدیریت ساختمان خود دسترسی کامل داشته باشید.

قابل ردیابی

هیچ اطلاعاتی در نرم افزار های مدیریت ساختمان گم نخواهد شد و اطلاعات همیشه قابل ردیابی هستند. این بدین معناست که تمامی هزینه ها، درآمد ها، حقوق ها و بسیاری از موارد دیگر واضح و قابل برسی میباشند. اما چنین امکاناتی در روش های قدیمی مدیریتی وجود ندارد. زیرا که اسناد و مدارک چاپ شده روی کاغذ به راحتی قابل تغییر و یا از بین رفتن بودند.

منظم و دقیق

امکان وجود خطای انسانی در انجام عملیات های مدیریتی، حساب داری و خیلی از اعمال دیگر همیشه وجود داشته. اما یک نرم افزار مدیریتی به طوری طراحی شده که امکان به وجود آمدن اخطا در انجام عملیات ها را کاهش و یا حتی به صفر برساند.

پرداخت درون برنامه ای

یکی از مزایای نرم افزار های مدیریت ساختمان این است که ساکنین یک مجموعه میتوانند برای پرداخت شارژ های ساختمان خود به راحتی از طریق نرم افزار اقدام کنند. در این صورت تمامی پرداخت ها ثبت شده و قابل ره گیری هستند.

معایب و خطرات احتمالی نرم افزار های مدیریت ساختمان

نرم افزار مدیریت ساختمان

امنیت اطلاعات

برای استفاده از نرم افزار های مدیریت ساختمان باید اطلاعات مهمی را در اختیار این نرم افزار ها قرار دهید. این احتمال وجود دارد که این نرم افزار مدیریت ساختمان از این اطلاعات سوء استفاده کند. امکان اینکه اطلاعات نرم افزار دزدیده و فاش شود نیز وجود دارد. برای همین باید از مورد اعتماد بودن و امن بودن نرم افزار مدیریت ساختمان اطمینان پیدا کنید.

باگ های نرم افزار

همه نرم افزار ها دارای باگ و اشکالات زیادی هستند. که تیم برنامه نویسی آن نرم افزار ها همیشه سعی در بر طرف کردن آنها دارند. اما ممکن است همین باگ ها و مشکلات در سیستم مدیریتی شما نیز مشکلی به وجود بیاورد.

هزینه بیجا

با استفاده از نرم افزار های مدیریت ساختمان پیشرفته اگر چه که نیازی به اکثر امکانات آن نرم افزار ندارید اما باید برای آن امکانات مبلغی پرداخت کنید. این بدین معناست که شما باید برای امکاناتی که از آن استفاده نمیکنید نیز مبلغی هزینه کنید. برای جلو گیری از این اتفاق طبق نیاز های ساختمان خودتان نرم افزار مدیریتی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید

بیشتر بخوانید :

نرم افزار مدیریت ساختمان یا شبکه اجتماعی

5 1 رای
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها