Group 11475

بازارچه همساده ها

محصولاتی که در صرفه جویی آب کمک کننده هستند

صرفه جویی در آب با استفاده از محصولات

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

گاهی اوقات با مقدار کمی هزینه، میتوان از پرداخت عوارض بسیاری جلوگیری کرد. عوارضی همانند کمبود آب. آب مایه حیات و زندگی بخش زمین و موجودات زنده داخل آن است. و درصورت مواجه شدن با بحران کمبود آب باید هزینه زیادی پرداخت کنیم. بهترین و مورد پسند ترین راه، جلوگیری از مصرف بیهوده آب است. امروزه با خرید و پرداخت هزینه بسیار کوچکی میتوانیم از پرداخت هزینه ای بزرگ جلوگیری کنیم. محصولاتی که میتوانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

شیرآلات کم مصرف

شیرآلات کم مصرف

تقریبا 70 درصد حجم آب یک خانه توسط شیرآلات مصرف میشود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به شیرآلات قدیمی ندارید. شیرآلات جدید بر خلاف شیرآلات قدیمی از نظر سرعت، کیفیت و فشار آب بسیار بسیار پیشرفته تر و به صرفه تر هستند. چرا که در شیرآلات قدیمی تنظیم دما و یا باز و بسته کردن خود شیر بسیار زمان میبرد و فشار آب کمی داشت. اما شیرآلات جدید راحت قابل تنظیم و استفاده هستند و فشارآب بالایی دارند. این محصولات با استفاده از تکنولوژی بروز و با ترکیب هوا و آب موجب ایجاد فشار آبی بالا خواهند شد و در مصرف آب بسیار صرفه جویی خواهند کرد. نوع جدید شیرآلات به دو دسته شیرآلات احرمی و شیرآلات هوشمند دسته بندی میشوند.

شیرآلات هوشمند

شیرآلات هوشمند با استفاده از سنسور ها و تکنولوژی های پیشرفته مصرف آبی بسیار بهینه دارند. این نوع شیرآلات از سنسور های مختلفی مانند مادون قرمز برای باز و بسته شدن استفاده میکنند.همچنین این شیرآلات چکه نمیکنند و قابلیت تنظیم دمای بسیار سریعی دارند. نوع جدید شیرآلات هوشمند میتوانند به صورت هوشمند دمای مناسب برای استفاده های به خصوص را تنظیم کنند.

شیرآلات اهرمی

شیرآلات هرمی نوعی استاندارد از شیرآلات جدید هستند. این نوع شیرآلات توسط یک اهرم کنترل میشوند. استفاده از شیرآلات اهرمی بسیار آسان و ساده است. همچنین تکنولوژی استفاده شده در این شیرآلات حجم آب مصرفی را پایین آورده و فشار آب بالایی دارد.

ماشین های لباس شویی و ظرف شویی کم مصرف

ماشین لباس شویی

امروزه ماشین آلات کار های زیادی را بر عهده دارند. یکی از این کارها ظرف شویی و یا لباس شویی است. اما آیا استفاده از یک ماشین ظرف شوی و یا لباس شویی، از نظر صرفه جویی در مصرف آب به صرفه است ؟. هم بله و هم خیر. زیرا مصرف آب ماشین های جدید نسبت به مقدار لکه و یا کثیفی ظروف و یا لباس ها دارد. ولی در بسیاری از مواقع استفاده از این نوع ماشین های شست وشو مصرف آب کمتری دارند. همچنین ماشین آلات شست و شوی جدید از تکنولوژی مصرف بهینه آب و تایین حداکثر میزان مصرف آب برخوردار هستند.

تصفیه آب خاکستری

تصفیه آب خاکستری

تصفیه آب خاکستری به منظور بازیافت آب از دوش یا شستشو لباسشویی و ذخیره در یک مخزن ذخیره سازی صورت می پذیرد. پس از آن آب می تواند در فلاش تانک ها، آبیاری فضای سبز، شست و شوی خودرو و محوطه استفاده شود. این نکته را در نظر داشته باشید که برای تصفیه آب خاکستری از مواد شیمیایی استفاده نکنید تا از کیفیت آب تصفیه شده کسر نشود.

5 1 رای
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها