نرم‌افزار مدیریت ساختمان همساده ها

4 تا از بهترین محله های قم برای خرید خانه

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

شهر قم یکی از شهرهای مهم ایران است و مرکز استان قم در مرکز کشور واقع شده است. این شهر تاریخچه‌ای بسیار قدیمی دارد و به عنوان یکی از مراکز مذهبی و فرهنگی مهم در ایران شناخته می‌شود. در ادامه 4 تا از بهترین محله های شهر قم برای خرید خانه را معرفی میکنیم. با همساده ها همراه باشید.

محله سالاریه قم

سالاریه از گرانترین محله های شهر قم میباشد و از این رو، جزء بالاشهر قم محسوب میشود. به طوری که ارزان‌ترین آپارتمان موجود در این محله مربوط به آپارتمان‌های بالای ۱۰ سال ساخت است. ارگ سالاریه قم، مرکز خرید عصر جدید و بوستان گلها از جمله مکان های دیدنی محله سالاریه میباشند.

دسترسی ها:

  • از شمال با بلوار محمد امین و بلوار گلزار
  • از جنوب با بلوار مفید
  • از غرب با بلوار الغدیر

محله سالاریه قم

شهرک قدس

شهرک قدس واقع در شهر قم از محله های شیک و گرانقیمت قم میباشد . محله ای با خانه های نوساز و بزرگ و سازه هایی لوکس . ناگفته نماند که قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت در سطح شهر بالاتر است.

دسترسی ها:

  • از شمال با بلوار الغدیر
  • از غرب با خیابان قاضی خرم آبادی و بلوار ولیعصر غربی

محله زنبیل آباد قم

زنبیل آباد در استان قم و در محدوده‌ی مرکزی شهر قم واقع شده است. زنبیل آباد محله ای مناسب برای خرید خانه در شهر قم است . از مراکز خرید این محله میتوان به مرکز خرید زمانی، مرکز خرید افق و مجتمع تجاری خلیج فارس اشاره کرد.

دسترسی ها:

  • از شمال با خیابان گلستان و بلوار عطاران، از شرق با بلوار فردوسی، بلوار جمهوری اسلامی و میدان نماز
  • از جنوب با خیابان لقمان هجدهم، میدان جوان، بلوار شهید کریمی، خیابان لقمان حکیم، خیابان حضرت ابوالفضل، خیابان امام سجاد، میدان شیخ مفید، بلوار آوینی شمالی و بلوار عماد مغنیه
  • از غرب با بلوار محمد

زنبیل اباد قم

خیابان ارم

خیابان ارم قم از چندین محله عبور می کند که به نام های محله ارم، محله یخچال قاضی و همچنین صفائیه شناخته می شود. معابر و خیابان های دیگری که به خیابان ارم قم وصل می شوند، شامل خیابان های حجتیه، معلم غربی، صفائیه و شبستان می شود.

در این خیابان چندین مرکز مهم وجود دارد که از جمله آنها می توانیم به دفتر تبلیغات اسلامی، فروشگاه افق کوروش، داروخانه نصر، سوپرمارکت و فست فود دلفین اشاره کرد. 

محله ارم قم

محله های ارزانتر

اگر به دنبال خانه ای با قیمت معقول تر هستید، پیشنهاد ما محله های  پردیسان، جعفریه و بلوار ۱۵ خرداد میباشد. قیمت مسکن در این مناطق تا متری 8 میلیون تومان هم میرسد.

نتیجه‌گیری

در انتخاب محله برای خرید خانه در قم، باید نیازها و ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. هر یک از این محله‌ها ویژگی‌های خود را دارند و به شما امکان می‌دهند تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی در این شهر مقدس داشته باشید. از مشاوره املاک نیز برای انتخاب بهترین گزینه استفاده کنید.

در هرکجای شهر مقدس قم، میتوانید از قابلیت های نرم افزار مدیریت ساختمان همساده ها استفاده نمایید . همساده ها توانسته با ارائه امکاناتی همچون مدیریت شارژ، بیلان گیری و صدور فاکتور خودکار و … تجربه نوینی از آپارتمان نشینی را برای ساکنان و مدیران ساختمان در قم و سراسر کشور رقم بزند.

همچنین خوشحال میشویم نظر شما را در مورد این موضوع بدانیم . منتظر کامنت هایتان هستیم 💖

مقالات مرتبط:

بهترین شهرهای ایران برای زندگی

۵ تا از بهترین محله های تبریز

۵ تا از بهترین محله های شهر شیراز

بهترین محله های شهر مشهد

معرفی محله های غرب تهران

بهترین محله‌­های شهر اصفهان برای خرید خانه

معرفی محله های مرکز تهران

معرفی محله چیتگر تهران

علیرضا گرجی

علیرضا گرجی

سرپرست تیم محتوای همساده ها و علاقه مند به حوزه کامپیوتر
3.5 10 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javad Amini
Javad Amini
8 ماه قبل

خیابان انقلاب، قسمتی که در آن گلزار شهدا واقع شده، دلباز و خلوت است و نسبتا بالاشهر محسوب می شود.

ایلیا
ایلیا
7 ماه قبل

بله شما شهرک پردیسان رو از قلم انداختید، پردیسان تمامی امکانات رفاهی از جمله مراکز لوکس خرید بزرگترین فروشگاه های مواد غذایی ایرانی و خارجی، داروخانه های متعدد درمانگاه ها بیمارستان ها سینما ها پارک ها کلانتری ها مجتمع های خدمات قضایی کلینیک های دندان پزشکی قلب و چشم دادگاه ها بهترین رستورانها بهترین باشگاه ها
بهترین خیابان کشی ها بهترین نانوایی ها و میوه فروشی ها همگی با قیمتهای معقول و متناسب بهترین دانشگاه ها و آموزشگاه ها و البته رشد قابل توجه و چشمگیر قیمت مسکن در این منطقه اما در عین حال آرام بدون شلوغی و همگی با فقط یک دقیقه الی سه دقیقه رانندگی که همینها باعث می‌شود این محله را بهترین محله برای خرید خانه در نظر گرفت اون هم با اختلاف اصلا سالاریه و قدس و زنبیل آباد با اختلاف در رده های بعدی قرار میگیرند، این همه نکته مثبت را یکجا و حتی جدا از هم هیچکدام از محله های دیگر دارا نیست، به گرت پای پردیسان هم نمی‌رسند.

امیر
امیر
پاسخ به  ایلیا
7 ماه قبل

به من پول هم بدن اونجا زندگی نمی کنم

میم
میم
پاسخ به  امیر
7 ماه قبل

بهتر

محمد
محمد
پاسخ به  امیر
7 ماه قبل

چرا؟

مهدیس
مهدیس
1 ماه قبل

اصلا پردیسان جدا ازشهرقم جز شهرهکهای اطراف قم وکلی مسافت روبایدطی کنی تا به خود شهرام برسی

المیرا
المیرا
پاسخ به  مهدیس
1 ماه قبل

سلام کجای قم رو ب رشده برای خرید مسکن یا زمین البته با قیمت مناسب لطفا راهنمایی کنید

امیر
امیر
1 ماه قبل

سلام
آیا نرم افزارهمسادا ها برای پیدا کردن خانه درقم کارایی دارد؟

ویرایشگر
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

با سلام
خیر، همساده ها یک نرم افزار مدیریت ساختمان است که باعث سهولت عملکرد مدیریت در ساختمان ها می شود.