Group 11475

بازارچه همساده ها

حیوانات خانگی مناسب برای ساختمان

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

حیوانات خانگی همیشه عضوی شادی اور برای اعضای خانواده هستند . اما در ساختمان نگهداری بعضی از حیوانات سخت و یا غیر ممکن است ، در این مقاله به شما چند نمونه از حیوانات مناسب برای ساختمان ها معرفی میکنیم .

قبل از انتخاب ، فکر کنید

حیوانات مناسب برای ساختمان

برای پیدا کردن بهترین حیوان خانگی مناسب برای خودتان . باید شرایط زندگی و محیطی خود را بسنجید و بعد به دنبال حیوان خانگی خود بروید . داشتن فرزند ، حساسیت ها ، مقدار زمانی که بیرون از خانه صرف میکنید و مواردی از این قبیل . باید ملاک شما برای انتخواب حیوان خانگی مناسب شما باشد .

اما این تنها معیار تایین حیوانات خانگی شما نیستند . شما باید قوانین ساختمان را نیز نظر بگیرید. در بعضی از قرارداد های خرید یا اجاره  آپارتمان‌ها  ممنوع بودن نگهداری نوعی حیوان خانگی قید شده برای مثال سگ . ممکن است صاحب‌خانه به خاطر سر و صدای برخی حیوانات، اجازه‌ نگهداری از آن‌ها را در آپارتمان به شما ندهد.

 

گربه ، محبوب و آرام

گربه ها حیواناتی مناسب برای ساختمان

گربه ها محبوب ترین حیوانات خانگی هستند . که نیازی به فضای زیادی برای نگهداری و مراقبت ندارند ، و مناسب افرادی است که مقدار زمان زیادی بیرون از خانه سپری میکنند . همچنین موجوداتی بی سرو صدا و آرام هستند که نگهداری آنان در اپارتمان آسان تر بوده و کمتر ممکن است باعث نارضایتی همسایه های شما شوند .

 

همسترها  ، بی دردسر ترین حیوانات خانگی مناسب برای ساختمان

همستر بی دردسر ترین حیوان خانگی

خرید سگ ، گربه یا ماهی برای فرزندان خود ممکن است چندان مناسب نباشد . چون در اخر مسئولیت نگهداری این حیوانات بر عهده شماست . همستر حیوانی بی درد سر است که فرزند شما به راحتی میتواند خودش از او نگهداری کند .

همستر ها موجوداتی سرگرم کننده و بامزه هستند که به اندازه سگ و گربه بو نمیدهند . اما این حیوانات نیاز به قفس و جفت دارند و نمیتوانند تنها به زندگی ادامه دهند . همستر ها قیمت و درد سر کمتری نسبت به بقیه حیوانات خانگی مناسب برای ساختمان دارند . ولی قفس های آنهارا باید مرتب تمیز کنید .

درباره حیوانات خانگی بیشتر بخوانید:

قوانین نگهداری از حیوانات در آپارتمان

نکات و روش های نگهداری سگ در آپارتمان

نکات نگهداری گربه در آپارتمان

3 2 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها