Group 11475

بازارچه همساده ها

اسباب و اثاثیه چند منظوره

اسباب اثاثیه چند منظوره

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم افزار آپارتمانها

بهترین روش برای صرفه جوی و مدیریت فضای خانه ، استفاده از اسباب و اثاثیه چند منظوره میباشد. استفاده به صورت چند منظوره و اشغال فضای کم از صفات و مزایای این وسایل است.

مدیریت فضا با اسباب و اثاثیه چند منظوره

اثاثیه چند منظوره

استفاده از یک فضا به دو صورت مختلف ، در مدیریت فضا تاثیر بسزایی دارد. این محصولات به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده میشود.

صندلی های تخت شو

صندلی های تخت شو

این صندلی ها تخت های یک نفره ای هستند که بعد از جمع شدن تبدیل به یک صندلی تک نفره خواهند شد . صندلی های تخت شو در اتاق خواب و در فضای حال قابل استفاده هستند.

قفسه های چند منظوره ، محبوب ترین اسباب و اثاثیه چند منظوره

قفسه های چند منظوره

این قفسه ها به نوعی طراحی و ساخته شده اند که به عنوان میز نیز قابل استفاده هستند.  قفسه های چند منظوره علاوه بر قابلیت نصب بر روی دیوار ، میتوانند به صورت عادی و روی زمین قرار بگیرند. این قفسه ها اکثرا در فضای آشپزخانه و اتاق غذاخوری استفاده میشوند.

پله های کشو دار

پله های کشو دار

پله های کشو دار در مدیریت فضا در خانه های کوچک بسیار کمک کننده هستند. استفاده از فضای زیرین پله به صورت درست و با حفظ زیبایی یکی از خصلت های استفاده از این پله ها است.

تخت های کشو دار

تخت های کشو دار

کمد ها بخش بسیار زیادی از فضای اتاق ما را اشغال میکنند . تخت های کشو دار میتوانند بخش زیادی از این مشکل را حل کنند . چراکه نه تنها دیگر نیازی به استفاده از کمد های اضافی نیست بلکه این تخت ها از تمامی فضای اشغال شده توسط تخت استفاده میکنند.

میز غذا خوری جمع شو

میز غذا خوری جمع شو

یکی دیگر از وسایل جا گیر ، میز ها هستند. میز های غذا خوری جمع شو بر روی دیوار نصب میشوند و در مواقع مورد نیاز میتوان از آنها به عنوان میز غذاخوری ، میز تحریر ، میز کار و …. استفاده کرد . 

چاقو در چاقو

چاقو در چاقو

مدیریت فضا تنها به کمد ها ، تخت ها و … منتهی نمیشود. بلکه در بسیاری از موارد کوچک تر نیز میتوان فضا را مدیریت کرد . برای مثال چاقو های آشپزخانه ، چرا از چند چاقوی مختلف استفاده کنیم و نیاز به مکانی برای نگهداری آنها داشته باشیم . وقتی میتوانیم یک چاقو را درون یک چاقوی دیگر داشته باشیم ؟

0 0 رای ها
این مقاله چقدر برای شما مفید بود ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها